Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkacs
dc.contributor.authorVálková, Eliškacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:21:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:21:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99151
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPředmětem mé diplomové práce je optimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a.s. Dolní Benešov. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. Teoretická část se zaměřuje na základní marketingové pojmy a popisuje jednotlivé fáze tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola diplomové práce představuje společnost MSA, a.s. Dolní Benešov, její historii, současnost a výrobní program. Ve třetí kapitole jsou zahrnuty nezbytné analýzy potřebné pro optimalizaci marketingové strategie. Čtvrtá kapitola obsahuje závěry a doporučení pro optimalizaci marketingové strategie MSA, a.s. Dolní Benešov.cs
dc.description.abstractThe subject of my diploma thesis is optimization of strategy of company MSA, a.s. Dolní Benešov. The diploma thesis is divided to four chapters. The theoretical one focuses on definition of the basic marketing notions and describes individual steps in creating the marketing strategy. The second chapter represents company MSA, a.s. Dolní Benešov, its history, present and produciton program. In the third chapter there are included necessary analysis required for optimization of marketing strategy. The fourth chapter includes conclusions and recommendations for optimization of strategy of company MSA, a.s. Dolní Benešov.en
dc.format55 l. : il.cs
dc.format.extent3547397 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsilné stránkycs
dc.subjectslabé stránkycs
dc.subjectpříležitostics
dc.subjecthrozbycs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectstrengthsen
dc.subjectweaknessesen
dc.subjectopportunitiesen
dc.subjectthreatsen
dc.titleOptimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a. s. Dolní Benešovcs
dc.title.alternativeOptimization of Marketing Strategy of Company MSA, a. s. Dolní Benešoven
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature201302019cs
dc.identifier.locationÚK/Studovnacs
dc.contributor.refereeGabrhel, Josefcs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisVAL0115_FMMI_N3922_6208T123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record