dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Maceček, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:00:01Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:00:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93836 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá analýzou brzdové soustavy vybavenou systémem ABS z pohledu funkční bezpečnosti. Cílem práce je posoudit funkční bezpečnost brzdové soustavy. Práce začíná technickým popisem brzdové soustavy a jednotlivých komponentů, dále je nastíněna problematika funkční bezpečnosti dle normy ČSN EN 615 08 a ISO/DIS 262 62, provedena analýza rizik a nebezpečí, rozkreslení stromu poruch, přiřazení stupně integrity jednotlivým komponentům, zpracována analýza FMEA, kde byla navržena opatření pro snížení rizika, přiřazení úrovní integrity bezpečnostním funkcím a nakonec vypočtena cílová míra poruch pro jejich orientační ověření. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis is dealing with functional safety of car’s brake system with ABS. The purpose of this master thesis is analysis of functional safety. Thesis begins with
a technical description of brake system and its individual components. Theory of functional safety is explained according to norm CSN EN 615 08 and ISO/DIS 262 62. risk analysis, fault tree analysis, failure mode and effects analysis, where precautions for reducing the risk were proposed, asignment of safety integrity level to safety functions and finally their verification were done. | en |
dc.format.extent | 2724338 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Úroveň | cs |
dc.subject | integrita | cs |
dc.subject | riziko | cs |
dc.subject | bezpečnost | cs |
dc.subject | Level | en |
dc.subject | integrity | en |
dc.subject | risk | en |
dc.subject | safety | en |
dc.title | Analýza brzdového systému automobilu | cs |
dc.title.alternative | Vehicle Brake System Analysis | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Uher, Marek | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | MAC721_FS_N2301_2301T003_20_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |