Show simple item record

dc.contributor.authorSuchánek, Petr
dc.date.accessioned2010-10-26T07:05:17Z
dc.date.available2010-10-26T07:05:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2009, roč. 55, č. 2, s. 139-144 : il.en
dc.identifier.issn1210-0471en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83272
dc.description.abstractE-commerce systems became a standard interface between sellers (or suppliers) and customers. One of basic condition of an e-commerce system to be efficient is correct definitions and describes of the all internal and external processes. All is targeted the customers´ needs and requirements. The optimal and most exact way how to obtain and find optimal solution of e-commerce system and its processes structure in companies is the modeling and simulation. In this article author shows basic model of communication between customers and sellers in connection with the customer feedback and procedural models of e-commerce systems in terms of e-shops. Procedural model was made with the aid of definition of SOA.en
dc.format.extent436051 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojníen
dc.relation.urihttp://transactions.fs.vsb.cz/2009-2/1703_SUCHANEK.pdf
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
dc.titleCommunication and procedural models of the e-commerce systemsen
dc.title.alternativeKomunikační a procesní modely e-commerce systémůen
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enE-commerce systémy se staly základním rozhraním mezi prodejci (dodavateli) a zákazníky (odběrateli). Jednou ze základních podmínek úspěšnosti e-commerce systémů jsou správné definice a popisy všech vnitřních a vnějších procesů. Vše je zaměřeno na potřeby a požadavky zákazníků. Nejvhodnějším a nejpřesnějším způsobem pro nalezení optimálního řešení struktury e-commerce systémů a jejich procesů je modelování a simulace. V tomto článku je uveden základní model komunikace mezi zákazníky a prodejci v souvislosti se získáváním zpětné vazby v internetových obchodech a procesní modely e-commerce systémů vytvořené na základě SOA.en
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.type.statusPeer-reviewed


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record